anouck-hoekstra.reismee.nl

Blog 2: Ik ben geplaatst!

Hey! hier weer een nieuwe update!

Zoals je al aan de titel van deze blog kan zien, heb ik goed nieuws! Ik heb namelijk te horen gekregen waar ik heen ga volgend jaar!

Afgelopen maandag werd ik rond een uur of drie gebeld door Travel Active, ik had natuurlijk al een voorgevoel waar dit over zou gaan. Terwijl ze eerst rustig vragen aan mij begon te stellen over hoe het met mij ging, werd ik enorm zenuwachtig. Kreeg ik dan nu echt te horen waar ik heen ga en bij wie ik kom? En ja hoor, toen vertelde ze het.

*tromgeroffel* ik ga naar Yelm in Washington! Nee dit is niet dichtbij waar President Trump woont, het is aan de andere kant van de verenigde staten. Washington ligt in het noordwesten van de verenigde staten, en heeft als hoofdstad Olympia (waar ik maar een half uur vanaf zit!) Daarnaast ligt een andere grote stad, die je vast wel bekend voorkomt ook in Washington state, Seattle!

Ik kom bij een gezin die bestaat uit; Vader Randy, moeder Susan en hun kinderen Justin, Cody en Kelsey. Justin is 28 en woont een uur van Yelm vandaan, Cody is 18 en studeert op de Universiteit in Pullman, waar hij ook op de campus woont en Kelsey is 16 jaar en woont dus nog thuis. Ik ga komend jaar naar de zelfde school als Kelsey, Yelm highschool. Kelsey is dan een senior en ik hoop ook in het laatste jaar te komen.

Ik vertrek op woensdag 15 augustus vanaf Schiphol, dan vlieg ik naar New York waar ik met een groep mede uitwisselingsstudenten tot zaterdag 18 augustus verblijf! Daarna vlieg ik door naar Seattle en dan ontmoet ik mijn gezin voor het eerst!

Ik heb nu al een paar keer contact gehad met Susan en Kelsey en zal de komende maanden natuurlijk nog meer contact met hen hebben!

Ik heb er nu al er zin in!

Anouck

Yelm op google maps: https://www.google.nl/maps/place/Yelm,+Washington/@46.9427473,-122.6600186,13z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x549113bab284e015:0xbd8ab1c73553152!8m2!3d46.9420431!4d-122.6059582

Reacties

Reacties

Jouke

Top Anouck,

Wat een uitdagende en mooie plek kom je terrecht.... Yelm is the place.

Mathilda van den Bosch

Wat een gaaf avontuur wat jij gaat beleven. Super. Ook leuk om je Blog te lezen.

Marjan

Leuk zeg! Super dat je dit gaat doen! Geniet zeker van de paar dagen in NYC en heel veel succes met je voorbereidingen en benieuwd naar je volgende blog!

De Westerbeekjes

Super meid! Eindelijk zekerheid! En lekker op tijd weg zodat je meekan naar New York... Leuk een dochter van dezelfde leeftijd! We blijven je volgen. Nu eerst maar richten op je diploma! Wat een uitdagingen !?

Jannie

Wat ontzettend leuk en stoer van je anouck! Succes met de voorbereidingen

Annamarie

Geweldig Anouck! Spannend hoor (ook voor mem). Op naar de Spaceneedle ?

Oma

Voor jou geweldig Anouck maar komt nu wel steeds dichter bij het grote avontuur

Simone D'Heer

Jeetje wat super stoer dat je dit gaat doen ?
Succes met dit avontuur ?

Pieta

Eindelijk gaat jouw avontuur beginnen!
Had dit ook graag gewild vroeger !
Ga je natuurlijk volgen
Succes met de voorbereiding

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!